lørdag den 12. januar 2013

Min fredag.

Fredag var naice! Fik meget hurtigt besluttet, at tage til Sorø for at feste med Mille og hendes venner :D Det var super fedt, vi havde det sq grinern :D
Jeg elsker den slags venskaber, at når selvom man ikke har set hinanden i lang tid, og så er sammen igen, så snakker man stadig ligeså godt sammen. Sådan har jeg det med Mille!
Weehee. Men min hjemtur var fandme åndssvag. Skulle med toget 16.31 fra Sorø st. Det starter så med at toget er 20 min forsinket. Da toget så stopper på hovedbanegården, regner jeg selvfølgelig med at toget kører videre til Valby. Men næ nej, det kører da til kastrup lufthavn! Så jeg må tage tilbage til hovedbanegården, for at tage toget til Frederikssund. Turen skulle rigtig have taget 1 ½ time, men det blev til 2 ½, fucking nedern :D Men så må jeg bare lære at læse på rejseplanen, hvor jeg skal stå af!
Så jeg kom heller ikke i biografen, men det skal jeg så imorgen istedet for :D haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar